ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتیچه ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی وجود دارد؟ این سوال یکی از تکراری‌ترین و پر‌چالش‌ترین سوالاتی است که عموما مخاطبان اینترنت که قصد کسب درآمد از  آن را دارند با آن مواجهند.داشتن ایده‌هایی برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی علی‌الخصوص اگر بکر و تازه باشد می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه‌اندازی یک کسب‌ و‌ کار‌ اینترنتی موفق باشد. آغاز کسب و کار اینترنتی در مقایسه با سرمایه‌گذاری در شرکتی که وجود فیزیکی یا دفتری در مرکز شهر دارد از ریسک بسیار کم‌تری برخوردار است. از آن‌جایی‌که کسب‌ و‌ کارتان مبنایی اینترنتی دارد، شما می‌توانید به مشتریان بالقوه‌ی بیشتری دست پیدا‌ کنید. و به‌صورت مجازی از هر کجا که بخواهید به فعالیت خود ادامه دهید.

با برخی مهارت‌های ارتباطی و چندین وب‌سایت اصلی همراه با کمی دانش حفظ و نگهداری، تقریبا همه‌ی ما می‌توانیم یک کسب‌‌ و‌ کار‌ اینترنتی راه‌اندازی کنیم و آن را به پیش ببریم. وراه‌اندازی یک وب‌سایت جهت شروع یک کسب‌و‌کار اینترنتی زمان کمی نیاز دارد. اما پس از راه اندازی، نیاز به نظم و توسعه و یادگیری مهارت‌هایی دارید. مهارت بازاریابی اینترنتی٬ تکنیک‌های افزایش جذابیت کاربری و تولید محتوای‌ ناب و تخصصی، جزء مهارت‌هایی است که در کنار ایده‌هایی برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار کارساز است.

ایده هایی برای راه انداری کسب و کار اینترنتی

واسطه اینترنتی بودن می تواند یکی از ایده‌های راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌ اینترنتی باشد

یکی از روش‌های حیاتی برای کسب درآمد‌‌ اینترنتی که از ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی به حساب می‌آید، این است که “واسطه” شوید. یک واسطه لزوما کسی‌ است که به‌ ازای فروش محصولات برای یک شرکت دیگر، حق‌العمل (کمیسیون)‌ دریافت می‌کند. چه در سایت خودشان آن محصول را به فروش برسانند یا این کار را از طریق کانال‌های دیگری مانند سایت ebay‌ انجام دهند. بهترین بخش داستان این است که نیازی نیست خودتان محصولی تولید کنید، فقط محصولات دیگران را بفروشید.

به‌عنوان مثال، واسطه‌های آمازون می‌توانند پول هنگفتی از حق‌العمل به‌دست آورند اگر بر‌ روی بازاریابی و فروش محصولات وقت بگذارید، به‌راحتی به عنوان یک شعبه‌ی‌ فروش محصولات شرکت ثبت‌نام کنید و از لینک ارجاع مخصوص‌تان استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای هر محصول فروخته‌ شده بدون این که قدم از قدم بردارید حق‌العمل بگیرید. شبکه‌های رابطه‌ای مانند “shareasale‌” یا “کلیک بانک”، طیف گسترده‌ای از محصولات را برای ارائه دارند. برخی از این موضوعات رقابتی مانند سلامت و شرطبندی می‌تواند آدم‌ها را میلیونر کند. یک واسطه‌ی اینترنتی بودن، می‌تواند روش عالی برای خلق یک درآمد جانبی برای شما و خانواده‌تان باشد.

 برند خودتان را بفروشید

برندسازی یکی از ایده‌های کسب و کار اینترنتی است که به راحتی جواب می‌دهد. اگر استعداد خلق تصاویر منحصر به‌ فرد دارید، نیازی نیست به خاطر ابتکاراتتان جنجال به‌پا کنید. اگر می‌توانید به سادگی حاصل دستتان را بر یک محصول چاپ کنید، پس می‌توانید پول‌سازی کنید. طرح‌هایتان را در طیف گسترده‌ای از وب‌سایت‌ها مانند “کافه‌‌پرس” بارگزاری کنید. اگر کسی از آنها خوشش بیاید، ‌آن شرکت آنها را چاپ می‌کند و محصول را تحویل می‌دهد. می‌توانید طرح‌های منحصر به‌فردی برای تقویم‌ها، کتاب‌ها، تی‌شرت‌ها، کیف‌ها، کلاه‌ها، کارت‌های خوش‌آمدگویی، یا پوسترهایی خلق کنید و برای فروش هر کدام از آنها حق‌العمل دریافت کنید. برخی از این سایت‌ها عبارت هستند از Zazzle،Teespring و Lulu.ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

با ساخت برنامه‌های کاربردی ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی داشته باشید

از آن‌ جایی‌ که تلفن‌های هوشمند همه‌جا هستند، تقاضا برای برنامه‌های‌ کاربردی جدی و خلاقانه بیش‌ از‌‌ پیش به محبوبیت رسیده‌‌ است. بین بازار آندروید گوگل و بازار آی‌فون اپل، آدم‌ها هر روزه از ابزارهای بی‌شماری استفاده می‌کنند. و، بیشتر آنها  به صورت مداوم در حال فروش هستند. زمان گذاشتن برای ایجاد و فروش یک برنامه‌ی تلفن هوشمند ممکن است ارزش زمان‌تان را داشته باشد زیرا روشی بسیار پرمنفعت برای پول‌سازی اینترنتی است. بهایِ ساخت واقعیِ برنامه‌های کاربردی تقریبا ناچیز است و هیچ‌گونه بهای ارسال یا انبار ندارد، این امر حاشیه‌ی سود نهایتان را گسترش می‌دهد. برنامه‌های کاربردی که به‌خوبی کار می‌کنند می‌توانند ماهانه برای خالقان‌شان، هزاران دلار سود تبلیغاتی داشته باشند، این امر آنها را به یکی‌دیگر از راهکارهای‌ درآمد‌ جانبی عالی تبدیل می‌کند.

کسب-و-کار-اینترنتی

ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک

بله داشتن یک فروشگاه‌ آنلاین از آن ایده‌های کسب‌ و‌ کار‌ اینترنتی بی نظیر است.  با روش‌هایی مانند توزیع مستقیم بدون واسطه و انبارگردانی دیگر حتی لازم نیست درباره‌ی مواردی همچون تحویل یا انبارکردن کالاها نگرانی به دل‌تان راه دهید.

فروشگاه اینترنتی موفق

ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

مشاوره‌ی رسانه‌های اجتماعی

شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های کسب‌و‌کاری می‌توانند به آسانی یک کارمند تمام‌وقت یا نیروی مشابه‌ای را برای هماهنگی امور استخدام کنند تا حساب‌های کاربری توییتر، فیسبوک، و اینستاگرام‌شان را مدیریت کند. ولی کسب‌ و کارهای کوچک‌تر اغلب مجبور هستند خودشان مدیریت کسب و کارشان را برای رسانه‌های اجتماعی به‌دست بگیرند. ولی، از آن‌جایی‌ که بسیاری مسئولیت‌های دیگر هم دارند، بسیاری از اوقات مالکان کسب و کار، بسیار مشغول وقت‌گذاردن بر توسعه‌ی رویکرد رسانه‌های اجتماعی‌شان هستند. به عنوان مشاوری برای رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به‌طور مؤثری آنها را در مسیر درست و با توجه به تدابیر ایده‌آل، به‌کار گرفتن برنامه‌ها، و ارسال محتوا با عنایت به مخاطبان هدف‌تان، هدایت کنید‍. بنابراین، با رشد کسب و کارشان، شما نیز رشد خواهید کرد.

ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

وبلاگ‌نویس متخصص

وبلاگ نویسی یکی از روش‌هایی است که می‌توان جزء ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی باشد که با هزینه کم می‌توان یک وبلاگ راه‌اندازی کرد. اگر به نوشتن علاقه دارید و درباره‌ی موضوعات خاصی قویا مشتاق هستید، با ایجاد وبلاگ خودتان، سبک و سیاقتان را به سمع و نظر پولدارها برسانید. تأسیس وبلاگ خودتان نیازمند مهارت‌های رایانه‌ای و فنی زیادی نیست. با این حال، مهم این است که بدانید متناسب با موضوعی که در مورد آن می‌نویسید، چه می‌گویید. به مرور زمان، رفته رفته مخاطبینی به دور خود جمع می‌کنید چرا که مردم به تخصص و دانش شما اعتماد خواهند کرد.

با گردآوری پیروان زیاد، شما مجاز به سودآوری خواهید بود که با جذب تبلیغ‌کنندگان کلیدی یا با حق‌العمل‌هایی که با فروش محصولات برندی دیگر (فرض کنید یک واسطه) می‌گیرید به‌دست خواهید آورد. وبلاگ‌ نویسی یک کسب و کار بزرگ است؛ از خانم هیتر از سایت Dooce.com بپرسید. او یک مادر است که هر روز در مورد فرزندان و حیوانات خانگی‌اش می‌نویسد و، فقط با کسب درآمد از وبلاگ‌نویسی، ماجراجویی‌های روزانه‌اش را با موفقیت به یک کسب و کار سودآور تبدیل کرده است.ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

همکاری با تبلیغ‌کنندگان نیز یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی است

اگر مالک یک وبلاگ یا وب‌سایت هستید، می‌توانید بخشی از فضای صفحه‌تان را به تبلیغ‌کنندگان بفروشید. در نتیجه هر بار که از سوی مخاطبان هدف تان یا بازدیدکنندگان وب‌سایت‌تان بر این تبلیغات کلیک می‌شود به صورت جانبی پول به‌دست بیاورید. حال که مکان واقعی تبلیغات کاملا آزاد است، ظرفیت عایدی از تبلیغات بها به ازای کلیک (CPC) بر میزان ترافیک سایتتان و بها به ازای کلیک و نرخ کلیک (CTR) استوار است. امروزه محبوب‌ ترین روش برای کسب درآمد از طریق کلیک‌های تبلیغاتی، از طریق ادسنس گوگل یا تبلیغ‌کنندگان مشابه است. روش‌های دیگر تبلیغات مؤثر آنلاین، خبرخوان و بنرهای مستقیم را شامل می‌شود.

ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

پول بگیرید و بنویسید

وقتی بخواهیم ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی را در نظر بگیریم این هم یکی از ایده‌های کسب و کار اینترنتی پرطرفدار است.  اگر مدیریت یک وبلاگ کمی درگیرکننده به نظر می‌رسد ولی هنوز هم تمایل دارید علاقه‌یتان را به نوشتن در این مسیر ارضا کنید، می‌توانید برای سایت‌ها یا وبلاگ‌های دیگری همچون PayPerPost، Textbroker، یا Helium بنویسید. همچنین، نگارش یک کتاب الکترونیکی جالب هم ممکن است یک گزینه‌ی خوب دیگر باشد. کتاب‌های الکترونیکی هیچ نسخه‌ی چاپی و هزینه‌ی ارسالی ندارند، که آنها را به یک سرمایه‌گذاری معقول تبدیل می‌کند. اگر فردی هستید که مهارت‌های زبانی قدرتمندی دارید. می‌توانید یک ویراستار بالقوه باشید که مدیران سایت‌ها با کمال میل به آنها پول می‌دهند تا مقالات را بخوانند و ویرایش کنند و اشتباهات دستوری را از نظر کپی‌برداری اینترنتی اصلاح کنند.

عکس بفروشید

این دسته نیز جزء ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی جذاب و ماجراجویانه است. عاشق عکس گرفتن هستید و به عکاسی علاقه‌ی خاصی دارید؟ اگر این چنین است، می‌توانید با فروش اینترنتیِ عکس‌هایی که می‌گیرید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. آدم‌های بی‌شماری هستند که علاقه دارند پول خوبی برای مجموعه‌ی تصاویر منحصر به‌فردی که به آنها پیشنهاد می‌کنید بپردازند. امروزه عرضه‌ی عکس‌های‌تان به مردم از همیشه آسان‌تر است، و می‌تواند رویکرد راحتی برای ایجاد منبع مطمئنی از درآمد اضافی را برای‌تان فراهم کند. چندین سایت ذخیره‌ی تصویر مانند Shutterstock و Fotolia برای افرادی که می‌خواهند از تصاویری که در اوقات فراغت‌شان به صورت تصادفی گرفته‌اند کسب درآمد کنند، پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی دارند.ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

 اینترنتی تدریس کنید، سمینار و کارگاه اینترنتی برگزار کنید

تقاضا برای مربیان زیاد است چه مربی اینترنتی و چه مربی غیراینترنتی. بنابراین، اگر استعدادی دارید و دوست دارید به دیگران کمک کنید تا از استعدادشان استفاده کنند، یک معلم اینترنتی شوید تا در وقت آزادتان درآمد مضاعفی کسب کنید. تنها چیزی که نیاز خواهید داشت این است که در حوزه‌ی کاریتان حرفه‌ای باشید و علاقمند باشید تا چند ساعتی در هفته را به دیگران کمک کنید.

سایت‌هایی مانند Tutor.com و TutorVista مکان‌هایی هستند که می‌توانید ثبت‌نام کنید و به عنوان یک مربی به مرور زمان شهرت خوبی به هم بزنید. اگر واقعا خوب باشید، می‌توانید سخنرانی، سمینار یا سمینار اینترنتی برگزار کنید که به صورت اینترنتی ارسال می‌شوند. دانشجویان دانشگاه و کالج همیشه تمایل دارند برای دست‌یابی به سمینارهای اینترنتی تحسین‌شده پول خرج کنند. و یا می‌توان کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در هر زمینه ای مثلا برای خانم های خانه‌دار برگزار کنید. همچنین تشکیل انجمن‌‌‌های کسبه، انجمن‌هایی برای کارمندان، کودکان و از این قبیل که اصلا وجود ندارد و شاید این کار از فعالیت‌های بسیار رایج در زمینه‌ی ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی باشد.

ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتی

 با طراحی جلد کتاب‌های الکترونیکی می‌توان ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌ اینترنتی خلق کرد

انتشار کتاب‌های الکترونیکی رو به افزایش است و در نتیجه تقاضا برای جلدهای چشم‌نواز با کیفیت و جلد محصولات افزایش می‌یابد. نکته‌ی خوبی که در طراحی جلد کتاب‌های الکترونیکی وجود دارد این است که به دانش گرافیکی یا فوتوشاپ نیاز ندارد. فرآيند تولید جلد کتاب الکترونیکی با استفاده از نرم‌افزار طراحی جلد کتاب الکترونیکی انجام می‌شود.

خدمات رزومه‌نویسی

رزومه‌نویسی می‌تواند یک کسب و کار خانگی اینترنتی بزرگ به‌شمار بیاید، به‌ویژه در زمان دشواری‌های اقتصادی و در مناطقی که نرخ بیکاری بسیار بالا است. به این صورت که تنها با نوشتن یک رزومه‌ی عالی جهت اشنغال، روش بسیار موثری جهت درآمد‌زایی از طریق اینترنت و جزء ایده‌هایی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد

زباله های الکترونیکی را تعمیر کنید. 

هنوز امکانات کافی برای جمع آوری و تعمیر زباله های الکترونیکی وجود ندارد. تلوزیون های قدیمی، لپ تاپ ها، کامپیوترها، تلفن‌های همراه، باتری‌ها و بسیاری از اینگونه موارد درانبارهای مردم وجود دارند. شما می‌توانید سرویسی را ارائه دهید یا شروع کنید که اقلام الکترونیک را تعمیر یا بازیافت کند. این اقلام را از خانه‌ها جمع آوری کنید و یک مکانیسم پرداخت بر اساس نوع محصول و محل آن، در نظر بگیرید.

سایت خدمات

ایده‌هایی برای راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار‌‌ اینترنتیمی توانید از راه دور به مشتریان خدمات ارائه دهید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر اساس مهارت‌های خود و فروش آن به مشتریان می تواند گزینه‌ی خوبی برای کسب درآمد از اینترنت باشد. این خدمات می توانند به صورت فیزیکی باشند و یا محصولات دانلودی یا خدماتی مثل طراحی و… شما با این روش می توانید بدون اینکه به مکان خاصی نیاز داشته باشید با خیلی از هم گروهی‌های خود وارد کار شوید. به علاوه سپردن کار به دیگران می تواند بخشی از هزینه های شما صرفه جویی کند مانند پول برق و اینترنت.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × یک =

فهرست
WhatsApp
ارسال
مجموعه آی تی عصرمجازی آخرین اخبار و اطلاعات عصرمجازی را به صورت سریع دریافت نمایید
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها